امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

افزایش ۳۱۰ درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر / رتبه اول کشوری صادرات کالا به گمرکات استان بوشهر اختصاص یافت

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از صادرات 7 میلیون و 409 هزار تن کالای غیرنفتی  از گمرکات استان بوشهر در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۱۱۸
زمان انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ بعد از ظهر
138 بازدید

علی سلیمانی به آمار گمرکات استان در فصل بهار اشاره کرد و اظهار داشت: صادرات بدون احتساب میعانات گازی استان  در مدت یاد شده بالغ بر ۷ میلیون و ۴۰۹ هزار تن کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۶ میلیون دلار بوده است .

وی با بیان اینکه به طور کلی صادرات گمرکات استان بوشهر شامل سه گروه میعانات گازی، محصولات پتروشیمی و سایر کالاها می باشد،  افزود: عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان شامل محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، سیمان و کلینکر، سبزیجات و صیفی جات تازه بوده است.

🔸کسب رتبه اول کشوری صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر

سلیمانی یادآور شد: عملکرد خوب گمرکات در سال گذشته و همچنین در سه ماهه سال جاری  موجب شد تا گمرکات استان رتبه اول کشور را در زمینه  صادرات در بین گمرکات کسب کند.
وی افزود: طبق آمار حدود ۲۵ درصد صادرات کشور از طریق گمرکات این استان صورت می گیرد  که این مهم  نشان نقش گمرکات این استان در اقتصاد کشور دارد.

🔸افزایش ۳۱۰ درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: درآمد گمرکات استان در سه ماهه سال ۱۴۰۲ ، بالغ بر ۲۴ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۳۱۰ درصد افزایش یافته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *