امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

بازدید میدانی رئیس کل گمرک ایران از مرز مهران

انجام تشریفات گمرکی ۴۰۰۰ کامیون حامل تجهیزات مواکب در یک هفته در مرز مهران/ کارکنان گمرک با شور حسینی به زائران عزیز خدمات ارائه می دهند
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۴۴٨
زمان انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ بعد از ظهر
157 بازدید

علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران عصر امروز در بازدید میدانی از مرز مهران ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان گمرک در خدمات رسانی ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: انجام تشریفات گمرکی بیش از ۴۰۰۰ کامیون حامل تجهیزات و اقلام موکب طی یک هفته اخیر توسط گمرک‌ مهران، اختصاص مسیر ویژه برای خروج کامیون های مواکب حامل کالای فاسدشدنی و دارو از جمله تسهیلات ارائه شده و اقدامات این‌گمرک مرزی بود.

وی گفت: گمرک مهران با بهره گیری از ۱۰ دستگاه ایکس ری پالتی و چمدانی نسبت به تسریع و تسهیل تردد زائران عزیز از مرز مهران برای پیاده روی اربعین حسینی اقدام کرده است
به گفته وی گمرک ایران با توجه به وظایف و مسئولیت هایی که دارد با همکاری دیگر سازمان های مرتبط تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی مطلوب به زوار ارائه می دهد .

رئیس کل گمرک ایران افزود: همچنین گمرک مهران از یک دستگاه کامیونی هم برای سرعت بخشیدن انجام تشریفات گمرکی استفاده می کند .

وی اظهار داشت: همکاران گمرک با شور حسینی تشریفات گمرکی مربوط به زایران عزیز و خروج اقلام و تجهیزات مربوط به مواکب را در کمترین زمان انجام‌ می دهند.

علیرضا مقدسی تشریح کرد: دو مرز گمرکی دوغارون و میرجاوه تشریفات گمرکی مربوط به تشریفات گمرکی زوار اتباع دیگر کشور ها به عنوان مرز ورود و ۶ گمرک مرزی مهران، شلمچه، چذابه، باشماق، خسروی و پیرانشهر به عنوان مرز خروج تشریفات گمرکی زائران را برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی انجام‌ می دهند .

وی در این بازدید از تلاش و زحمات کارکنان گمرک که به زائران‌ اربعین حسینی خدمات لازم را ارائه می دهند، قدردانی کرد.

رئیس کل گمرک ایران را در این بازدید، معاون امور گمرکی و معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک،  همراهی می کنند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *