امروز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بیش از ۶۷ کیلوگرم مخدر شیشه در گمرک شهید رجایی کشف شد

ناظر گمرکات استان هرمزگان از کشف محموله مواد مخدر در گمرک شهید رجایی توسط همکاران خود خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۲۳۰
زمان انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ بعد از ظهر
113 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان؛ حسین سعیدی در خصوص کشف محموله مواد مخدر در این گمرک گفت: با هوشیاری همکاران ما در گمرک شهید رجایی مقدار ۶۷ کیلو و ۹۴۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که درون کیسه های گچ و داخل کانتینر جاسازی شده بود کشف شد.

وی ادامه داد: مواد مخدر مکشوفه از محموله رویه ترانزیت خارجی از مبدا افغانستان، مرز دوغارون وارد و به مقصد هندوستان حمل می شد.

ناظر گمرکات هرمزگان با بیان جزئیاتی از کشف این محموله‌ مواد مخدر اظهار داشت: ماموران گمرک شهید رجایی با ظنّ جاسازی مواد مخدر در یک کانتینر و با بررسی دقیق از کیسه های حاوی گچ، موفق به کشف ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

سعیدی با اشاره به اینکه گمرکات استان هرمزگان بویژه گمرک شهید رجایی، از گمرکات موفق کشور در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کشف آن به شمار می روند افزود: هوش‌ و ذکاوت، دقت و تجربه بالای مرزبانان اقتصادی این استان در انجام تشریفات گمرکی موجب شده تا سوداگران مرگ و سودجویان نتوانند به اهداف شوم و‌ پلید خود دست یابند.

مدیرکل گمرک شهید رجایی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران کاشف، خاطرنشان کرد: هوشیاری،احساس مسئولیت و وجدان کاری کارکنان خدوم و‌ دلسوز این اداره کل موجب کشف چنین محموله‌ای شده است.

حسین سعیدی در پایان گفت: محموله کشف شده جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح تحویل می گردد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *