امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

خروج بیش از ۸۵۰ میلیون دلار کالای صادراتی از مرزهای استان کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از خروج ۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۷۶۸ دلار کالای صادراتی در سه ماهه نخست سالجاری از مرزهای استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: 1101403262
زمان انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ قبل از ظهر
82 بازدید

علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، وزن کالاهای صادراتی در سه ماهه نخست سالجاری را یک میلیون ۶۶۹ هزارو ۴۱۲ تن عنوان کرد.

عباس زاده افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش افزایش ۷ درصدی داشته است. 

ناظر گمرکات استان کرمانشاه  تصریح کرد: از این مقدار، گمرک پرویزخان با ۲۶۹ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار کالا به وزن  ۶۸۸ هزارو ۵۳۵ تن بیش حجم کالای صادراتی خروجی از مرزهای استان را به خود اختصاص داده است.

 ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه سهم گمرک خسروی از خروج کالای صادراتی در این مدت را ۲۴۸ میلیون و ۶۹۱ هزار دلار کالا به وزن ۳۸۰ هزارو ۵۵۳ تن عنوان کرد.

وی حجم کالای صادراتی از گمرک سومار در سه ماهه نخست سالجاری را ۲۳۳ میلیون و ۸۶۶ هزار دلار کالا به وزن ۴۱۱  هزار و ۴۵۷ تن و سهم گمرکات شیخ صله و شوشمی در این مدت را به ترتیب ۸۸ میلیون و ۳۸۹ دلار به وزن ۱۲۶ هزارو ۲۳۶ تن و ۱۴ میلیون دلار به وزن ۶۳ هزار تن عنوان نمود. 

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک،میوه و تره بار ،سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…عنوان نمود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *