امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس کل گمرک ایران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک و تهنیت عرض کرد.
کد خبر: ١١٠١۴٠١٣٩۶
زمان انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ قبل از ظهر
212 بازدید

🔹متن پیام علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران به این شرح است:

هفته‌ی نخست شهریورماه سالروز شهادت اسوه های صداقت، وفاداری و تعهد، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است که با‌ عنوان «هفته‌ی دولت» در تاریخ کشورمان به ثبت رسیده است تا تداعی گر نام و خاطره‌ی آنان به‌عنوان الگویی شایسته برای خدمتگزاران مردم باشد.

به تعبیر شایسته ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “شهیدان رجایی و باهنر، حقاً و انصافاً دو چهره انقلابی، مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس‌آموز بود. بی تردید ویژگی های ارزشمند این دو شهید والامقام ترسیمی از دولتمران صدیق و وفادار در خدمت خالصانه به مردم می باشد”.

هفته دولت، یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری نیروهای مخلص و متعهد و تجلی رشادت های بی نظیر و خالصانه ی فرزندان این مرز و بوم در عرصه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که پیشرفت، توسعه و سربلندی کشور عزیزمان را سرلوحه خود قرار دادند. 

اینجانب بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را به همکاران پرتلاش و متعهد در گمرکات سراسر کشور که با امکانات محدود و در شرایط سخت فعالیت دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و موفقیت شما را در راستای خدمت به مردم و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *