امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

️کارکنان یگانهای حفاظت گمرکات غرب کشور آموزشهای تخصصی لازم در زمینه های کاری خود را فرا گرفتند

کارگاه آموزشی ، تخصصی، ویژه کارکنان یگانهای حفاظت گمرکات غرب کشور  پس از 5 روز در محل حوزه نظارت  گمرکات استان کرمانشاه به اتمام رسید .
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۳۱۰
زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ بعد از ظهر
105 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات کرمانشاه، در مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی،  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: حیات و ادامه زندگی سازمان تا حدود زیادی به دانش و مهارت کارکنان آن بستگی دارد ،

وی با توجه به اهمیت مقوله آموزش نیروی انسانی افزود: آموزش باعث بینش و بصیرت عمیق تر  و توانایی و مهارت بیشتر کارکنان سازمان برای اجرای وظایف محوله می شود و این مهم  موجب نیل به هدف های سازمانی با کارایی و ثمر بخشی بهتر و بیشتر است .
بختیار رحمانی پور  در خصوص  برگزاری دوره های آموزشی افزود  : از آنجا که ارتقا دانش و مهارت‏‌های فنی کارکنان منجر به رشد و پیشرفت سازمان می‌شود، پس آموزش هزینه نیست، یک ضرورت و امری حیاتی برای هر سازمان است.
به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه این دوره آموزشی با حضور ۲۸ نفر از پرسنل یگانهای حفاظت گمرکات  کردستان،خوزستان، ایلام،همدان، لرستان و کرمانشاه و با همکاری دفتر مطالعات ، تحقیقات  وظرفیت سازی گمرک ج.ا.ا و با بکارگیری اساتید مجرب و کارآمد  نیروی انتظامی استان کرمانشاه  ، در روز یکشنبه۱۲/۴/۱۴۰۱ آغاز و تا روز پنجشنبه مورخه ۱۶/۴/۱۴۰۱  ادامه داشت .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *