امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
رئیس کل گمرک ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک

بازرسی بازوی کنترلی و تخصصی گمرک است

رئیس کل گمرک ایران از بازرسی به عنوان بازوی کنترلی و تخصصی گمرک در زمینه سالم سازی و مبارزه با فساد اداری از طریق شناسایی گلوگاه های فساد و آسیب شناسی به موقع یاد کرد.
کد خبر: 110140197
زمان انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ بعد از ظهر
188 بازدید

دکتر علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بازرسی گمرک ایران با اشاره به ویژگی های بازرسان که بایست دارای ذهن تحلیل گر و صلابت لازم در اجرای مطلوب برنامه ها برای سالم سازی محیط اداری داشته باشند، گفت: از تیم مدیریتی جدید بازرسی انتظار می رود با شناسایی و تقویت نیروی انسانی و بازرسان  به عنوان الگوی سایر کارکنان گمرک محسوب شوند و به طور مستمر و میدانی از گمرکات حتی در سطوح مدیریت، بازرسی های لازم را به عمل آورند.

🔺دکتر مقدسی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد گمرکات اجرایی و واحدهای ستادی اظهار داشت: ضمن لزوم ارزیابی عملکرد معمول براساس شاخص های اختصاصی و عمومی،   پیاده سازی ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه در سازمان  با اهمیت است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
وی ضرورت انجام حسابرسی داخلی و همچنین تقویت پاسخگویی به شکایات توسط دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد در راستای شفاف سازی امور را از الزامات سازمان دانست.

🔺شایان ذکر در این مراسم وحید خدرویسی به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و مدیریت عملکرد معارفه و از زحمات ابراهیم قهرودی مدیرکل سابق بازرسی گمرک تقدیر و تشکر شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *