امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

تقدیر از اقدامات و عملکرد گمرک ایران در اجلاس منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گمرک

در بیست و سومین اجلاس روسای کل گمرکات منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گمرک از اقدامات و عملکرد گمرک ایران  تقدیر و تشکر بعمل آمد .
کد خبر: 1101401153
زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ بعد از ظهر
184 بازدید

یست و سومین اجلاس روسای کل گمرکات منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گمرک در اندونزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران ، در این اجلاس که ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی گمرک اندونزی با عنوان معاونت منطقه ای اندونزی برگزار می شود، دکتر علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران و مهندس حسین کاخکی مدیرکل دفتر همکاری های بین الملل حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، تشریح برنامه راهبردی سال ۲۰۲۵-۲۰۲۲ سازمان جهانی گمرک، ارائه گزارش اقدامات معاونت منطقه آسیا و اقیانوسیه و دفاتر زیر مجموعه شامل دفتر ظرفیت سازی، دفتر رابط منطقه ای رایلو و برنامه راهبردی منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۲ و ارائه گزارش نهادهای منطقه ای از جمله برنامه های این اجلاس است.

براساس این‌ گزارش از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این اجلاس تشریح آخرین دستاوردهای گمرکات در حوزه تسهیل تجارت، ظرفیت سازی، اعمال مقررات و مبارزه با تخلفات اداری، گمرک دیجیتال، فناوری و نوآوری بوده است.

همچنین در حاشیه این اجلاس سازمان جهانی گمرک از اقدامات و عملکرد گمرک ایران  تقدیر و تشکر بعمل آمد .

🔹این اقدام از سوی آقای اسکولانی معاون منطقه ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گمرک که ریاست کل گمرک اندونزی را نیز بر عهده دارد ، انجام شد .

🔹اسکولانی معاون منطقه ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گمرک در گزارش خود از اقدامات کشورهای عضو منطقه ،  از گمرک جمهوری اسلامی ایران بعنوان عضو فعال منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی گمرک در کنار کشورهای ژاپن ،چین،کره جنوبی،استرالیا ،نیوزیلند و تایلند یاد کرد و از حضور مستمر در عملیات های سازمان جهانی گمرک قدر دانی نمود .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *