امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

رئیس کل گمرک ایران در گفت و گو با شبکه خبر تاکید کرد:

کارکنان گمرک در انجام تشریفات گمرکی به صورت جهادی کار و ایثار می کنند / همکاران من در گمرکات مرزی در ۳ شیفت و بعضا شبانه روزی فعال هستند
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۳۴۷
زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ قبل از ظهر
203 بازدید

علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش همکاران گمرک و با اشاره به اینکه کارکنان گمرک در انجام تشریفات گمرکی به صورت جهادی کار و ایثار می کنند تاکید کرد : همکاران من در گمرکات مرزی در ۳ شیفت و بعضا شبانه روزی فعال هستند.

وی در خصوص نیروی انسانی نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه بر فعالیت گمرک در سال های اخیر افزوده شد، به گونه ای که در برخی از گمرکات برای سرعت بخشیدن به تشریفات گمرکی و جلوگیری از کندی ترخیص کالا، همکاران گمرک با وجود کمبود امکانات و نیرو به صورت جهادی کار و ایثار می کنند. همچنین همکاران من در گمرکات مرزی در ۳ شیفت و بعضا شبانه روزی کار می کنند، اما در چند سال اخیر  تعداد کارکنان گمرک از حدود ۹۰۰۰ نفر به حدود ۷۸۰۰ نفر رسید.

رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه در ۱۰ سال اخیر  برای گمرک مجوز استخدام صادر نشده است از سازمان های متولی خواست برای استمرار در خدمات رسانی مطلوب و به هنگام در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *