امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
رئیس کل دادگستری استان سمنان در بازدید از گمرک استان:

وارد کنندگان سریعتر نسبت به ۱۰ درصد کالاهای باقی مانده در انبار گمرک رابعلت نداشتن کد رهگیری تعیین تکلیف نمایند.

کد خبر: ١١٠١۴٠١٣۵٧
زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ بعد از ظهر
158 بازدید

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل گمرک استان سمنان؛ رییس دادگستری استان به اتفاق هیئت همراه بمنظور آگاهی از وضعیت کالاهای موجود درگمرک ، زمان نگهداری قانونی و تعیین تکلیف اموال بلا تکلیف و …. از گمرک استان بازدید کردند .

عبدالهی در این بازدید  ضمن اعلام رضایت از روند نگهداری کالاها در انبار های گمرک گفت  :
با توجه به این که کالاهای موجود در انبارها متعلق به مردم است نسبت به نگهداری ،حفظ و حراست آن دقت کامل انجام شود وهمچنین با توجه به زمان مشخص برای نگهداری کالاها ماندگاری کالاها بیش از زمان مقرر طول نکشد واقدامات لازم در خصوص  کالاهای بلا تکلیف سریعا مشخص شود.
رئیس کل دادگستری استان گفت با توجه به این که گمرک استان از گمرک های شلوغ کشور نیست امیدواریم که ماندگاری کالاها در زمان کمتری انجام شود .
ایشان همچنین به ترخیص ۹۰ درصدی کالاهای بعضی از شرکتها از گمرک اشاره کرد و بیان کرد که با  توضیحات کارشناسان گمرک این روندبا توجه به بخشنامه ها و قوانین  جهت تسریع  در کار واحدهای تولیدی انجام می شود و انشالله هر چه زودتر نسبت به ۱۰ درصد کالاهای باقی مانده در انبار اقدامات لازم صورت گیرد
عبدالهی همچنین تصریح کرد که بعضی از کالاها موجود درانبار متعلق به سازمان اموال تملیکی می باشد که هر چه زودتر نسبت به انتقال آن به  انبارهای آن سازمان اقدامات لازم صورت گیرد.
در پایان کارشناسان این اداره کل در خصوص ترخیص درصدی بعضی از کالاها توضیحاتی را ارایه دادند و همچنین در خصوص ترخیص مقدار کمی از کالاهاکه در انبارهای گمرک موجود می باشد توضیح دادند که  منتظر پاسخ دستگاههای مرتبط هستند .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *