امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
با هدف بررسی وضعیت خدمت رسانی به زائران انجام گرفت:

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران از گمرک مرزی شلمچه+ گزارش تصویری

محسن جلواتی معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران با همراهی معینیان مشاور رییس کل و حراست و یوسفی مدیرکل توسعه و تجهیز سازمان از گمرک شلمچه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۲۰۳
زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ بعد از ظهر
575 بازدید

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی-اقتصادی ؛ محسن جلواتی و هیئت همراه در ابتدای این حضور از گیت های خروجی منطقه آزاد اروند بازدید و از نزدیک آخرین تحولات تجهیزاتی و امکانات این گمرک را بررسی کرد.


در این بازدید غلامرضا نیکرفتار مدیرکل گمرک خرمشهر به تشریح آخرین وضعیت، پیگیری ها و جلسات فی مابین گمرک و منطقه آزاد جهت تسریع در ساماندهی و قابل فعالیت نمودن این گیت ها پرداخت.


در این گزارش آمده است: تکمیل امکانات گمرک گیت های خروجی و استقرار گمرک ایران در این گیت ها همواره از برنامه های پر چالش دولت ها بوده و آخرین بار با ایجاد تفاهم نامه ای از طریق وزارت اقتصادی و الزام دو سازمان به اجرای تعهداتی از جمله تکمیل امکانات اولیه اداری و رفاهی کارکنان، محصور نمودن منطقه و کوره راههای اطراف و برقراری سامانه گمرک از موارد این تفاهم نامه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران همچنین  با حضور در گمرک شلمچه بصورت سرزده از بخشهای مختلف اداری و خدمت رسانی این گمرک مرزی بازدید و امکانات و تجهیزات گمرک شلمچه شامل وضعیت درب خروج و تکمیل ایکس ری مجموعه را به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مورد  ارزیابی قرار داد.

در پایان همچنین از بخشهای مختلف سالن مسافری گمرک شلمچه بازدید بعمل آمد و با همکاران گفتگو و از خدمات و زحمات آنها در خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام  تقدیر شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *