امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

بازدید مدیر کل گمرک سمنان از بزرگترین کارخانه ظروف یکبار مصرف کشور در اولین روز از هفته دولت

مدیر کل گمرک سمنان و هیات همراه از بزرگترین کارخانه ظروف یکبار مصرف کشور در اولین روز از هفته دولت بازدید کردند
کد خبر: ١١٠١۴٠١۴٠۴
زمان انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹ بعد از ظهر
159 بازدید

به گزارش روابط عمومی اداره کل گمرک استان سمنان  علی سعدالدین مدیر کل گمرک و هیئت همراه در اولین روز از هفته دولت از قسمتهای مختلف  شرکت طب پلاستیک ،بزرگترین کارخانه ظروف یکبار مصرف در کشور که در شهرک صنعتی شاهرود واقع شده است بازدید کردند.

درابتدا این بازدید آقای امینی هراتی مدیرعامل شرکت توضیحاتی را در خصوص این واحد تولیدی  ارائه داد و گفت شرکت طب پلاستیک تولیدکننده نمونه کشوری و صادرکننده نمونه استانی ظروف یکبارمصرف بهداشتی دارویی و غذایی، فعالیت تولیدی خودرا از سال ۱۳۷۷ با هدف تامین نیازهای داخلی و ورود به بازارهای رقابتی منطقه آغاز کرده است این مجموعه توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت ، تنوع و حجم بالا تعریف جدیدی از صادرات تولیدات یکبارمصرف پلیمری را  ارائه دهد ، به گونه ای که کشورهای منطقه ، ایران را با تولیدات این شرکت به عنوان قطب یکبارمصرف منطقه می شناسند  .
مدیرعامل شرکت طب پلاستیک خاطر نشان کرد این شرکت ۳۰ تا ۴۰ درصد از نیازهای کشور را تامین می کند
هلدینگ طب پلاستیک با ایجاد اشتغال بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در حال فعالیت بوده ، که با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره برداری از طرحهای توسعه ای ، اشتغال نیروی انسانی خود را به بیش از ۱۵۰۰ نفر خواهد رساند .


در ادامه مدیر کل گمرک  ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت گفت : بسیار خرسندیم که هم اکنو ن از بزرگترین شرکت تولیدی ظروف یکبار مصرف در استان بازدید می کنیم .و افتخار ما این است که با تحریم های ظالمانه دشمنان چنین شرکتهایی همچنان در فکر تولید و اقتصاد کشور هستند .
سعدالدین همچنین به صادرات این واحد تولیدی از گمرک استان اشاره کرد و گفت محصولات این شرکت به کشورهای عراق،امارات ،قطر،ترکیه ،آذربایجان ،ارمنستان و … صادر می شود
در پایان مدیر کل گمرک تصریح کردنددر صورت مشکل  برای واحدهای تولیدی گمرک استان مثل همیشه آمادگی خود را جهت تسهیل و تسریع در امر صادرات اعلام می نماید وهمیشه  پشتیبان واحدهای تولیدی خواهد بود.

@AkhbarGomroki

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *