امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابراز خرسندی استاندار ایلام از ساماندهی گمرک و قدردانی از مجموعه گمرکات ایلام در مقابله با فساد

استاندار ایلام در رأس هیأتی از گمرک مهران بازدید کردند و از مدیر کل و مجموعه کارکنان گمرکات استان تشکر و قدردانی نمودند.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۶
زمان انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵ قبل از ظهر
140 بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرکات ایلام ، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام ضمن ابراز خرسندی از ساماندهی گمرک ، با اشاره به رکوردشکنی مجموع صادرات از مرزمهران ، ساماندهی تخلیه و بارگیری و اقتدار مدیر کل گمرک در برخورد با مفاسد را ستودنی دانست و با اشاره به مجموع صادرات ۳ میلیون ۲۵۹ هزارتنی به ارزش ۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون دلاری از گمرکات استان ، از مدیر کل و کارکنان گمرک بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد و عملکرد گمرکات استان را مثبت ارزیابی نمود .

بهرام نیا با اشاره به ایستادگی مدیر کل گمرک در مقابل زیاده خواهان و حتی پرداخت هزینه این ایستادگی و با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده توسط گمرک گفت: پس از سالها مشکلات عمده تخلیه و بارگیری در این مرز حل شد که رضایت تجار و ترخیص کاران را در پی داشته است .

وی همچنین به رضایت کتبی و بیان آن در جلسات مشترک توسط طرف عراقی از گمرک مهران اشاره نمود و گفت باید از این ظرفیت در مسیر توسعه مراودات تجاری استفاده کرد .

در پایان این دیدار روح الله غلامی مدیر کل گمرکات استان گزارش کاملی از عملکرد گمرک و اقدامات صورت گرفته در توسعه مراودات تجاری ارائه کردند .

 

در این بازدید معاونین اقتصادی ، عمرانی ، فرماندار مهران و مدیران ستادی و اجرائی ، استاندار ایلام را همراهی می کردند .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *