امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارزش صادرات گمرک خسروی در سال ۱۴۰۱رشدی ۱۶ درصدی داشت

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه  از رشد 16درصدی ارزش کالاهای صادراتی در سال گذشته در گمرک خسروی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۱۸
زمان انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ بعد از ظهر
134 بازدید

علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت : در  سال گذشته ۷۹۳ میلیون و ۹۲۲ هزارو ۸۹۰ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۹۶۶ هزارو ۴۶۹ تن از گمرک خسروی به کشور عراق صادر شده است که این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ از لحاظ ارزش ۱۶ درصد افزایش و از حیث وزن رشد ۲۱ درصدی داشته است .

علی اصغر عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک خسروی  را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک ، سنگهای ساختمانی ، ظروف یکبار مصرف ، لوله های ساختمانی و…. عنوان نمود .

وی در ادامه از رشد ۴ درصدی وزن صادرات گمرک پرویزخان  در سال ۱۴۰۱ خبر داد سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه ارزش صادرات کالا در سال گذشته از گمرک پرویزخان  را ۹۷۱ میلیون و ۵۳۳ هزارو ۴۳۸ دلار به وزن ۲میلیون و ۵۰۰ هزارو ۸۶۵ تن عنوان کرد و افزود این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ از لحاظ وزنی شاهد رشد ۴ درصدی  بوده است.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرک را میوه و تره بار،  میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک ، محصولات پتروشیمی ،لبنیات، کیک و کلوچه و… عنوان کرد

علی اصغر عباس زاده میزان صادرات کالا در سال ۱۴۰۱ از گمرک شوشمی را ۴۵ میلیون و ۴۷۲ هزارو ۲۳۲ دلار به وزن ۳۳۴ هزار و ۹۰۰تن عنوان کرد و افزود این مقدار کالا در مقایسه باسال ۱۴۰۰ از حیث وزن شاهد رشد ۱۳ درصدی بوده است عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی در سال گذشته را میوه و تره بار ،گچ ساختمانی ،سنگ آهن،آجر نسوز ،انواع خشکبار و …عنوان کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *