امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارزش کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه به بیش از ۲میلیاردو ۴۰۰ میلیون دلار رسید

در یازده ماهه سپری شده از سال جاری بیش ار 2میلیاردو 400 میلیون دلار کالای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرشد
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۶۲۹
زمان انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ قبل از ظهر
155 بازدید

✅ارزش کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه به بیش ار ۲میلیاردو ۴۰۰ میلیون دلار رسید

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه اظهار داشت  : در یازده ماهه سپری شده از سال جاری  ۲ میلیاردو ۴۶۹ میلیون و ۶۳ هزارو ۴۲۵ دلار کالا به وزن ۶ میلیون و ۲۵۶ هزارو ۵۹۰ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ از لحاظ ارزش  ۱ درصد و از حیث وزن رشدی ۶ درصدی داشته است .

علی اصغر عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار ، سنگهای ساختمانی ،لبنیات ،انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…. عنوان نمود .
عباس زاده  اظهار کرد : از میزان فوق گمرک پرویزخان با صادرات ۸۴۳ میلیون و ۳۴۵ هزارو ۳۱۶ دلار کالا به وزن ۲ میلیون و  ۲۰۹ هزارو ۹۳۳ تن بیشترین سهم صادرات استان را به خود اختصاص داده است .
وی افزود : گمرک خسروی و سومار به ترتیب با صادرات ۷۲۹ میلیون و ۸۶۴ هزارو ۶۴۱ دلارکالا با وزن یک میلیون و ۸۳۹ هزارو ۵۱۷ تن و گمرک سومار با صادرات ۴۴۶ میلیون و ۹۷۸ هزارو ۸۸۷ دلار کالا به وزن ۱میلیون و ۱۲۳ هزارو ۹۲۴ تن در جایگاه بعدی قرار دارند.
علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به آمار یازده ماهه واردات  گمرکات استان داشت و بیان کرد  در یازده ماهه سپری شده از سال ۱۴۰۱ در مجموع ۵۴ میلیون و ۷۸۴ هزارو ۶۹۷ دلار کالا به وزن ۷ هزارو ۷۹۷ تن از طریق گمرکات کرمانشاه و پرویزخان وارد کشور شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۱۲ درصد  و از حیث وزن ۶۷ درصد کاهش داشته است .
عباس زاده عمده کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را آلیاژ آلومینیوم، پرایمری ریفرمر،قطعات دستگاه لیبل زن ،انواع تجهیزات خط تولید،بلبربنگ،قالب شمش،فیلتر ،کمپرسور و …عنوان کرد .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *