امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح اسکله چندمنظوره در گمرک سیریک

گمرک سیریک در اسکله چند منظوره شرق استان مستقر شد
کد خبر: 1101401438
زمان انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ بعد از ظهر
47 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان، “پاکروان” فرماندار شهرستان سیریک ،:سعیدی” ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی ، “گرگی” مدیر کل گمرک شهید باهنر از گمرک و اسکله چند منظوره سیریک بازدید کردند .
رویه های گمرک سیریک توسعه یابد
پاکروان ضمن تقدیر از همکاری گمرک در جهت استقرار گمرک در اسکله چند منظوره سیریک اذعان داشت : با توجه به اینکه رویه های مختلفی از جمله صادرات ، پیله وری و ملوانی در این گمرک انجام می پذیرد ، ایجاد رویه ترانزیت و واردات در این گمرک نیز به جهت اشتغال آفرینی برای مردم منطقه لازم است .
▪️ایشان اظهار امیدواری کرد : عدم زیر ساخت‌های لازم در اسکله چند منظوره را پیگیری خواهم کرد تا علاوه بر اینکه فعالیت ملوانان و مردم منطقه تسهیل و تسریع گردد، در انجام تشریفات گمرکی تعللی بوجود نیاید.
▪️تعاملات ما با گمرک در جهت توسعه گمرک سیریک و کمک به فعالیت لنجداران و ملوانان بسیار قابل تحسین است.
▪️اشتغال آفرینی و کمک به معیشت مردم شهرستان در اولویت است .

سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان در ادامه بازدید به عدم زیرساختهای مناسب و نبود انبار جهت نگهداری کالا اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز مردم شهرستان سیریک گمرک مستقر شد اما عدم زیرساخت اولیه مانند انبار که باید سازمانهای متولی جهت نگهداری کالا ایجاد کنند مشکلاتی را در انجام تشریفات گمرکی ایجاد می کند که همکاری سازمانهای متولی را می طلبد .
▪️همچین رویه پیله وری برای تجار و ملوانان منطقه، یک مزیت خوبی است که می توانند از آن استفاده و بهره وری لازم را داشته باشند .

در این بازدید رؤسای گمرک کوهستک و سیریک حضور داشتند .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *