امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ۶۳ درصدی واردات کالا به گمرکات استان گیلان

واردات کالا به گمرکات استان گیلان افزایش ۶۳ درصدی را ثبت کرده است
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۱۷۱
زمان انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ بعد از ظهر
111 بازدید

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی _اقتصاد ی به نقل از روابط عمومی گمرکات استان گیلان صادق برزگر ناظر گمرکات استان گیلان گفت: واردات چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش داشته است.

صادق برزگر اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سالجاری میزان واردات قطعی از گمرکات استان گیلان را معادل ۷۶۰۷۷۳ تن و به ارزش ۶۵۷۲۳۸۶۱۸ دلار می باشد که نسبت به مدت مشابه سال فبل از لحاظ وزنی ۶۳ درصد افزایش و از لحاظ ارزش دلاری ۶۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عملکرد گمرکات استان گیلان در چهار ماهه نخست سال جاری، گفت: طی این مدت افزایش ترانزیت خارجی مبدا را داشتیم که با ۲۹۳۷۲۴ تن به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات استان گیلان و مدیرکل گمرک انزلی با اشاره به صادرات ۴۱۱۳۶۷ تن کالا به ارزش ۲۲۸۵۲۰۰۳۱دلار از گمرکات استان گیلان تصریح کرد: این میزان صادرات به لحاظ وزنی ۱۹ درصد افزایش داشته است.

برزگر از افزایش درآمد وصولی در چهار ماه نخست خبر داد و تاکید کرد: میزان درآمد وصولی در این مدت به مبلغ ۲۰۰۷۵۴۶۹۸۳۴ هزار ریال بوده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۴ درصد افزایش داشته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *