امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیر کل گمرکات استان ایلام خبر داد

انجام تشریفات گمرکی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر عتبات عالیات در گمرک مرزی مهران

ماموران گمرک مرزی مهران در بازه زمانی ۷ الی ۲۶ شهریور ماه سال جاری تشریفات گمرکی کالای همراه بیش از ۲ میلیون و۶۰۰ هزار نفر از زایران عتبات عالیات (ورودی و خروجی) را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دادند.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۴۶۴
زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ بعد از ظهر
137 بازدید

روح الله غلامی مدیر کل گمرکات استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این تعداد شامل یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر زائر خروجی و یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر زائر ورودی بود که تشریفات گمرکی کالای همراه آن ها با سرعت و دقت لازم انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال تعداد بسیاری از زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در عراق از مرز مهران تردد کردند، ماموران گمرکات استان ایلام و همکاران اعزامی سایر گمرکات، علاوه بر انجام وظایف قانونی خود، نهایت تلاش و تعامل را با دیگر سازمان ها در جهت هرچه باشکوه تر برگزارشدن این کنگره عظیم به عمل آوردند و به طور شبانه روزی در خدمت زائران بودند.

غلامی با اشاره به انجام خدمات و تشریفات گمرکی برای خروج و بازگشت وسایل نقلیه، از انجام تشریفات گمرکی خروج موقت ۴۲۰۰ دستگاه کامیون خروجی حامل تجهیزات و اقلام ضروری موکب ها از ۸ تا ۱۷ شهریور سال جاری، ورود و خروج ۳۱۵ دستگاه اتوبوس، ۲۱۵ دستگاه بیمارستان صحرایی، آمبولانس و اتوبوس های آمبولانسی و خودرو های خدمات رسان و ۱۴ دستگاه تانکر حامل نفت گاز جهت سوخت رسانی به وسایل نقلیه خبر داد.

مدیر کل گمرکات استان ایلام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان این گمرکات در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی، همکاری و ارایه خدمات به سایر سازمان های خدمات رسان مستقر در مرز را از دیگر فعالیت های انجام شده در این مدت دانست.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *