امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید نماینده مردم شهرستانهای بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از گمرک بوشهر

نماینده مردم شهرستان های بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی طی هیئتی همراه از گمرک بوشهر بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: 1101401224
زمان انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷ قبل از ظهر
166 بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، عبدالکریم جمیری در ابتدای حضور خود در گمرک بوشهر در نشستی با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر بر تقویت معیشت مرزنشینان تاکید کرد و گفت: معیشت و اقتصاد مردم مرزدار و ساحل‌نشین استان بوشهر با مبادلات تجاری و دریا پیوند تاریخی دارد که باید در ساماندهی این فعالیت تلاش شود.‌

◀️ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز در این نشست ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تجارت در استان و روند انجام تشریفات و ترخیص کالا از گمرکات استان بوشهر ، گفت : مهمترین رسالت و برنامه گمرک در کنار اجرای صحیح و درست قوانین و مقررات توجه به معیشت مرزشنیان می باشد.

◀️علی سلیمانی افزود: در کنار تقویت تجارت در شمال استان و شهرستانهای گناوه و دیلم باید زمینه ایجاد صنایع پایدار جهت تقویت اشتغال و رونق اقتصاد و معیشت مردم این منطقه همچون جنوب استان فراهم شود.

◀️وی در این نشست خواستار تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و دپو شده در گمرک بوشهر که به دلیل ظن قاچاق در مراجع قضایی در دست پیگیری می باشد، شد.

◀️پس از این نشست ، اسکله ، محوطه بارانداز و انبارها ، همچنین محل کالاهای دپو شده و متروکه در محوطه گمرک بوشهر مورد بازدید نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه قرار گرفت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *