امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل گمرک خرمشهر:

برگزاری باشکوه راهپیمایی عظیم اربعین مشارکت و مساعدت همه سازمانها را می طلبد/سازمانهای مرتبط گمرک را تنها گذاشته اند

دربازدید استاندار خوزستان از پایانه مرزی شلمچه ، مدیرکل گمرک خرمشهر از عدم هماهنگی بین سازمانهاا با توجه به نزدیکی ایام راهپیمایی اربعینانتقاد نموده و از حضور پر رنگ مجموعه گمرک در پایانه مسافربری جهت خدمت به زوار اربعین خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۳۷۹
زمان انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ بعد از ظهر
134 بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرک خرمشهر؛ غلامرضا نیکرفتار در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از پایانه مرزی شلمچه و در گفتگو با خبرنگارن، ضمن انتقاد از عدم هماهنگی ها با توجه به نزدیکی ایام راهپیمایی اربعین، از حضور پر رنگ مجموعه گمرک در پایانه مسافربری جهت خدمت به زوار اربعین خبر دادند.
وی گفت: لازم است تلاشهای این مجموعه دیده شود و همه سازمانها در کنار هم جهت برگزاری برنامه کمک کنند.
نیکرفتار ادامه دادند: قرار بر این بود که زیرساخت هایی که وجود ندارند و نواقص بوسیله سازمانهای همکار و متولی امر ایجاد شود؛ اما متاسفانه این زیر ساخت ها ایجاد نشد و خلأ ناشی از عدم حضور سازمانهای همکار، بار گمرک در پایانه مرزی شلمچه را دو چندان کرده است.
مدیر کل گمرک خرمشهر افزودند: متاسفانه در نبود و عدم هماهنگی سازمانها، اتفاقات و حواشی مختلفی بوجود آمد و عواقب و مسولیت ناشی از عدم همکاری در این حوزه متوجه گمرک شده است.
غلامرضا نیکرفتار همچنین گفتند: نبود صرافی و عدم ساماندهی تاکسی سرویس و یا عدم انسجام و یکپارچگی در خدمات باربری سالن مسافری و نبود متولی این امور موجب شده است اتفاقاتی روی دهد که به بی نظمی و تامین امنیت لازم دامن بزند.
ایشان اشاره کردند؛ گمرک شلمچه و یگان حفاظت گمرک مستقر در سالن مسافری شلمچه برای ادامه فعالیت هدفمند و موفق خود نیازمند همکاری نزدیک است که تحقق آن مستلزم شکل گیری یک زیر ساخت منسجم و هماهنگ است تا بتواند به نحو احسن و مطلوب در ارایه خدمات فعالیت نماید.
ایشان عنوان کردند: بر اساس مصوبات استانی استانداری خوزستان، تعدادی از نیروهای منطقه آزاد در اختیار گمرک قرار گرفته بود که اخیرا همین نیروها از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ طی فراخوانی از خدمت در حوزه شلمچه و سایر حوزه ها مرخص شدند و با توجه به نزدیکی ایام اربعین، گمرک را تنها گذاشتند.
مدیرکل گمرک خرمشهر در پایان گفت: در حال حاضر همه مسئولین، تامین نظم و امنیت را صرفا از گمرک می طلبند، در صورتی که ضرورت دارد در این راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین، همه سازمان ها در این امر مشارکت نمایند و همکاری و مساعدت آنها برگزاری شکوهمند مراسم را نتیجه خواهد داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *