امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرکل گمرکات استان اصفهان  

جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرکل گمرکات استان اصفهان و مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شعبه اصفهان با کارگزاران گمرکی و نمایندگان ترخیص شرکتهای تولیدی در استان اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۸۴
زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ بعد از ظهر
167 بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرکات استان اصفهان ؛  در این جلسه که با حضور  اعضا اتحادیه کارگزاران گمرکی و نمایندگان ترخیص شرکت های تولیدی  استان اصفهان برگزار گردید ، حاضرین در جلسه مشکلات و سوالات خود را مطرح نمودند .

مهمترین مسائل و مشکلات مطرح شده در خصوص وضعیت  آسفالت و خاکی بودن قسمتی از محوطه، کمبود امکانات تخلیه ، بارگیری و باسکول و مشکلات با دستگاه های همجوار جهت پاسخگویی به موقع و بخشنامه های خلع الساعه و بعضا غیرکارشناسی بود .

در ادامه دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان بیان داشت : با پیگیری های صورت گرفته موافقت لازم جهت تخصیص بودجه به طرح های عمرانی گمرکات استان اخذ شده و امید است تا چند ماه آینده وضعیت محوطه گمرک اصفهان اصلاح و بهسازی شود

.  وی پیشنهاد اضافه کردن یک باسکول سیار مطرح کرد و تصریح کرد: از کارگزاران گمرکی انتظار داریم  پیشنهادات لازم جهت اصلاح قوانین ، مقررات  و بخشنامه ها جهت تسریع و تسهیل تجارت خارجی اعلام نمایند

. خانی مدیر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شعبه اصفهان نیز در پاسخ به سوالات مطروحه بیان داشت: طی این مدت که در گمرک اصفهان مستقر شدیم سعی شده امکانات و تجهیزات لازم متناسب با افزایش حجم فعالیت تهیه و تامین گردد و وظیفه ما اینست که در کمترین زمان ممکن تخلیه و بارگیری و در سلامت کامل انبارداری محموله ها وارداتی و صادراتی صورت پذیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *