امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش آشنایی با خدمات و تسهیلات گمرکات استان اصفهان

همایش آشنایی با خدمات و تسهیلات گمرکات استان اصفهان در اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان  با حضورفعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی و شرکتهای دانش بنیان برگزار گردید
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۷۸
زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ بعد از ظهر
165 بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرکات استان اصفهان،    در این همایش  دکتر رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان خدمات ، رویه ها و تسهیلات را به همراه آمار عملکرد گمرکات استان اصفهان تشریح کرد .

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خاطر نشان کرد :از سال ۱۳۹۸ تاکنون  در ابتدای هر سال بسته های حمایتی گمرکات استان اصفهان  به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی تقدیم می گردد و در طول سال مطابق آن از تمامی ظرفیتهای قانونی و مقرراتی جهت تسهیل تجارت خارجی اقدام می گردد .

وی در ادامه تصریح کرد : در پایان هر سال گزارش عملکرد و آمار اقدامات صورت گرفته در راستای بسته های حمایتی ارایه شده در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارائه می گردد .

در این همایش رسول کوهستانی پزوه  بسته حمایتی گمرکات استان اصفهان در سال۱۴۰۲ با محوریت  رشد تولید و مهار تورم  برای فعالان اقتصادی استان توضیح داد و گفت : در این بسته تسهیلات ویژه ای برای واحدهای تولیدی ، فعالان مجاز اقتصادی و شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است .

در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و مدیرکل گمرکات استان اصفهان پاسخگویی سوالات حاضرین در جلسه بود .

در ابتدای این همایش سید وحید دزفولی عضو هیات نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشکر از حضور مستمر مدیرکل گمرکات استان اصفهان جهت اطلاع رسانی موثر از خ

دمات و تسهیلات گمرکی و برگزاری میز خدمت گمرک اصفهان  در اتاق بازرگانی، بیان داشت : در حوزه تجارت خارجی حداقل مشکلات را در حوزه امور گمرکی داریم و گمرکات استان اصفهان و همچنین سایر گمرکات کشور در کمترین زمان ممکن و حتی خارج از اماکن گمرکی به صادرکنندگان و واردکنندگان خدمت رسانی می کنند .

شایان ذکر است این جلسه دومین نشست با فعالان اقتصادی استان در سال ۱۴۰۲ در اتاق بازرگانی اصفهان بوده است  و مقرر شده در سال جاری  در هر ماه جلسات پرسش و پاسخ ، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه امور گمرکی با حضور مدیرکل گمرکات استان اصفهان در اتاق بازرگانی برگزار شود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *