امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
با حضور مسئولان آموزش گمرکات سراسر کشور در گمرک مشهد انجام گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی–منطقه ای بررسی اصول و شیوه های اثربخش در فرآیند آموزشی و پژوهشی با رویکرد امور گمرکی

کارگاه آموزشی – منطقه ای بررسی اصول و شیوه های اثربخش در فرآیند آموزشی و پژوهشی با رویکرد امور گمرکی با حضور مسئولان آموزش گمرکات سراسر کشور به   مدت 2 روز در گمرک مشهد برگزار شد
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۴۷۲
زمان انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ قبل از ظهر
254 بازدید

🔸با حضور مسئولان آموزش گمرکات سراسر کشور در گمرک مشهد انجام گرفت

🔹برگزاری کارگاه آموزشی–منطقه ای بررسی اصول و شیوه های اثربخش در فرآیند آموزشی و پژوهشی با رویکرد امور گمرکی

کارگاه آموزشی – منطقه ای بررسی اصول و شیوه های اثربخش در فرآیند آموزشی و پژوهشی با رویکرد امور گمرکی با حضور مسئولان آموزش گمرکات سراسر کشور به   مدت ۲ روز در گمرک مشهد برگزار شد.

سجاد اعتمادیان مدیرکل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک با اعلام این‌ مطلب گفت: سرفصل های آموزشی این دوره شامل فرسودگی شغلی و راه های پیشگیری با رویکرد آموزش، تکنیک های نوین آموزشی، نقش ارتباطات موثر در آموزش و آشنایی با سند راهبردی آموزش بوده است.

مدیر کل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ایران ضمن تشریح اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، به نقش حساس آموزش کارکنان در توسعه توانمندی ها، افزایش بهره وری و بهبود ارتقا سطح کیفی سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: بازنگری در شیوه های آموزشی، به روزرسانی عناوین و سرفصل های آموزشی و برنامه ریزی دوره ها با نیازهای سازمانی را بیش از پیش ضروری دانست.
وی ضمن تاکید بر بهره گیری از مدیریت دانش در سازمان تخصصی گمرک بر احیای روش های مفید آموزشی چون بخشنامه خوانی در گمرکات تاکید کرد.

به گفته وی در این دوره آموزشی پنل های تخصصی با حضور کارشناسان آموزش در مباحث نیازسنجی، ارزیابی سامانه های آموزشی و سامانه جام ارائه و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

اعتمادیان اظهار داشت: ضرورت هدفمند شدن دوره ها، حذف سقف ۳۰ ساعت آموزش، تجهیز سالن های آموزشی، برگزاری دوره های پشتیبانی با مرکز مدیریت دولتی و مرکز آموزشهای دولتی، ساماندهی پست های آموزشی گمرکات، راه اندازی دبیرخانه پاسخگویی به شکایات، سوالات و انتقادات در مرکز آموزش در جهت پیگیری تخصصی مشکلات از دیگر مواردی است که در راستای پویایی آموزش باید مدنظر قرار گیرد.

براساس این‌گزارش ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد در افتتاح این دوره آموزشی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره در مشهد، آمادگی این گمرک را در برگزاری دیگر دوره های آموزشی در گمرکات این استان اعلام کرد.
سجاد اعتمادیان در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی با جمع بندی مطالب ارائه شده و ابراز رضایت از محتوای مطروحه توسط اساتید در این دوره و مشارکت فعال شرکت کنندگان، از گمرک مشهد برای برگزاری این دوره قدردانی کرد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *