امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر وزیر اقتصاد از عملکرد رئیس کل و کارکنان گمرک

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسمی با اهدای لوح به علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از عملکرد گمرک تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۴۹۹
زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ بعد از ظهر
132 بازدید

 

🔸سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسمی با اهدای لوح به علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از عملکرد گمرک تقدیر و تشکر کرد.

🔸به گزارش روابط عمومی گمرک ایران در جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد از عملکرد گمرک در زمینه تسهیل تراتزیت خارجی به عنوان یک اقدام برجسته تقدیر شد.

 

🔹بر اساس این‌ گزارش در بخشی از این لوح خطاب به علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران آمده است: اقدام ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در خصوص “تسهیل ترانزیت خارجی” از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی وزارت متبوع به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است، که بدینوسیله مراتب قدرداتی و تشکر خود را اعلام می نمایم.

🔹همچنین در بخش دیگری از این لوح آمده است: جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی برای سازمان ها است تا در فضایی آکنده از شور و تلاش در رقابتی تنگاتنگ عملکرد خود را در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری و تحقق ماموریت های سازمانی مورد ارزیابی قرار دهند، بی شک ثمره این جشنواره بهبود عملکرد سازمانی افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی به مثابه بزرگترین سرمایه و تکیه گاه کشور خواهد بود.

نوشته شده توسط:

اخبار مرتبط
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *