امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل گمرکات استان اصفهان:

در ۱۰ ماهه امسال هر کارمند گمرک به طور متوسط ۲۰ میلیارد تومان در آمد وصول کرده است

مدیرکل گمرکات اصفهان در بازدید فرماندار اصفهان ، برنقش موثر هر کارمند گمرک در وصول در آمدهای دولت تاکید کرد
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۵۰۹
زمان انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ قبل از ظهر
217 بازدید

به گزارش روابط عمومی گمرکات استان اصفهان؛ رسول کوهستانی پزوه با اشاره به نقش موثر کارکنان بیان داشت: هر کارمند گمرک به طور متوسط در ۱۰ ماهه امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان در وصول در آمدهای دولت نقش داشته است و این در حالی است که کارکنان گمرک نسبت به دستگاه های همجوار از حقوق و مزایای پایین تری برخوردار هستند.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اعلام رشد آمار صادرات و واردات گمرکات استان اصفهان در دولت سیزدهم اظهار داشت: جهت کاهش هزینه های صادرات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی؛ فقط یک درصد کالاهای صادراتی در انبارهای گمرک تخلیه و بارگیری می شوند و ۹۹ درصد از صادرات استان به صورت ارزیابی در محل و حمل یکسره می باشد .

محمد علی احمدی فرماندار شهرستان اصفهان در جمع همکاران گمرکات استان اصفهان اظهار داشت: طی بازدیدهای دو سال اخیر از گمرک اصفهان ، هر بار تغییرات عمرانی ، زیباسازی و بهسازی فضای اداری نسبت به دفعه قبل کاملا مشهود است .

وی با اشاره به اینکه کارکنان گمرک با تلاش های جهادی خود و بدون تعطیلی نقش امید آفرینی به فعالان اقتصادی و جامعه را ایفا می کنند، اذعان داشت: طبق فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)«تمامی راه حلها به دست مردم است»، در نتیجه با رای بالای مردم در انتخابات پیش رو نقش آفرینی خواهیم کرد و بر مشکلات فائق خواهیم آمد .

این گزارش می افزاید: در این مراسم از کارکنان منتخب فرزند شهید گمرکات استان اصفهان با اهدا لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *