امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رتبه نخست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از حیث رشد شاخصهای ارزیابی عملکرد در سال ۱۴۰۱در بین دستگاههای اجرایی استان در مقایسه با سال پیش از آن / پیام تقدیر معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از پرسنل گمرکات استان کرمانشاه در پی کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی

در مراسم تقدیر و تشکر از کارکنان گمرکات استان کرمانشاه در پی کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی در گروه اقتصادی و مالی، معاون سازمان مدیریت و  برنامه ریزی استان کرمانشاه از رشد 16/5درصدی جایگاه گمرکات استان کرمانشاه در ارزیابی عملکرد سال 1401در مقایسه با سال پیش از آن خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۲۳۸
زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ بعد از ظهر
92 بازدید

در این مراسم که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و معاونین ایشان، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات گمرک ج.ا.ا.ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، مدیران گمرکات تابعه و همکاران گمرکات کرمانشاه برگزار شد ،عزیری ،معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: گمرکات استان کرمانشاه از حیث افزایش رتبه خود در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ماقبل آن ، نه تنها در بین گروه اقتصادی و مالی بلکه در دیگر گروه های مورد ارزیابی در جشنواره شهید رجایی در بین دیگر دستگاههای اجرایی استان بیشترین رشد را داشته و در جایگاه نخست قرار گرفته است.

در آیین تقدیر و تشکر از کارکنان گمرکات استان کرمانشاه،ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی حاصل تلاش و  زحمات شبانه روزی مجموعه همکاران گمرکات استان در بخش های مختلف است.

علی اصغر عباس زاده،ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه رهنمودها و راهنمایی های مستمر مجموعه دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران را در کسب این رتبه حایز اهمیت دانست و حاصل این همراهی و همکاری را کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی و درخشش نام گمرک در بین دیگر دستگاههای اجرایی استان خواند.

علی اصغرعباس زاده با بیان اینکه عملکرد خوب باعث افزایش اعتماد اجتماعی می‌شود افزود: گمرک یک سازمان جهانی است و عملکرد مثبت آن  موجب بهبود فضای کسب و کار و تاثیر در عرصه جهانی خواهد شد.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه هم در این آیین، ضمن تقدیر از مجموعه همکاران گمرک بابت کسب  این رتبه گفت: کاهش رویه های بازدارنده و حرکت به سمت روان‌سازی تجارت در دستور وزارت خانه قرار گرفته است .

رشیدی اقدم ،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به سخنان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران که تنها راه تحقق این مهم را  هوشمند سازی گمرک عنوان کرده است گفت: با تلاش همه همکاران در وزارت خانه  و گمرک ایران کاهش زمان معطلی فعالان اقتصادی و زمان صدور مجوزها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد که  تقریبا معادل ۵۰ درصد است .

وی در پایان ضمن اینکه عملکرد کارکنان گمرک در رونق تجارت و صادرات استان را مثبت ارزیابی کرد افزود: در زمینه خادمی زوار در ایام اربعین نیز کارکنان گمرکات استان کرمانشاه موفق عمل کردند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات گمرک جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن ابلاغ پیام تقدیر معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران به مجموعه  همکاران گمرکات استان کرمانشاه از تلاش‌های آنها در راستای خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تقدیر کرد.

فرزانه جعفری بیان کرد: در ارزیابی سال ۱۴۰۱، گمرکات ۹ استان دیگر نیز تاکنون در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شدند که این مهم نتیجه تلاش‌ و کوشش همکاران در گمرکات سراسر کشور است که دلسوزانه و بی وقفه پای کار هستند.

جعفری تصریح کرد: مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران، معاون و همکاران این مجموعه نیز تمام وقت پای کار بودند و عملکرد گمرکات کشور را بررسی و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را ارائه کردند

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات  گمرک ج.ا.ا برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان گمرک در پی کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی در گمرکات استان کرمانشاه با دعوت و تقدیر از مجموعه دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران  را برای نخستین بار در سطح گمرکات کشور عنوان کرد و برگزاری این مراسم را در ایجاد روحیه ، همدلی و همراهی و تلاش مضاعف کارکنان حائز اهنیت دانست.

در پایان این مراسم به نمایندگی از تمامی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه از تعدادی از همکاران واحدهای فنی، اداری مالی، فناوری اطلاعات، یگان حفاطت، نقلیه، خدماتی و اعضاء کمیته ارزیابی عملکرد گمرکات استان کرمانشاه در پی کسب رتبه در جشنواره شهید رجایی استان تقدیر شد

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *