امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد وزنی و ارزشی صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه

️ناظرگمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه از افزایش ۱۲ درصدی ارزش و رشد ۸ درصدی وزن کالاهای صادراتی از گمرکات استان کرمانشاه در نه ماهه سالجاری خبر داد . 
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۲۷۸
زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ قبل از ظهر
464 بازدید

علی اصغرعباس زاده، ناظرگمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه اظهار داشت: در نه ماهه سال جاری دو میلیاردو  ۲۶۲ میلیون و ۱۹۰ هزارو ۸۹۶ دلار کالا به وزن ۵ میلیون و ۵۶۱ هزارو ۴۲۱ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است .

ناظرگمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه افزود: این میزان صادرات کالا در نه ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از لحاظ ارزش ۱۲ درصد و از حیث وزن رشدی ۸ درصدی داشته است .

علی اصغر عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک،میوه و تره بار ،سنگهای ساختمانی ،لبنیات ،انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…عنوان نمود.

بیش از ۷۶ میلیون دلار کالا از طریق  گمرکات استان کرمانشاه به داخل کشور وارد شده است

علی اصغر عباس زاده، ناظرگمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به آمار نه ماهه واردات گمرکات استان داشت و بیان کرد: در ۹ ماهه سپری شده از سال ۱۴۰۲ در مجموع ۷۶ میلیون و ۲۱۹ هزارو ۲۳۰ دلار کالا به وزن ۱۱ هزارو ۳۷۴ تن از طریق گمرکات کرمانشاه، شوشمی، شیخ صله و پرویزخان وارد کشور شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۴ درصد و از حیث وزن ۲ درصد کاهش داشته است.

عباس زاده عمده کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را پرایمری ریفرمر،دستگاه تولید لبنیات و دیزل ژنراتور،سایبان باغبانی،کاتالیست تری اتیل آلومینیوم،کو پلی اتیل ونیل ستات ،الیاف فیبر نوری،قطعات کوره القایی و …عنوان کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *