امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

سعیدی سرپرست حوزه نظارت گمرکات هرمزگان شد

حسین سعیدی با حکم رئیس کل گمرک ایران به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی و جایگزین ابوالفضل اکبرپور در این گمرک شد
کد خبر: 110140198
زمان انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ قبل از ظهر
171 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان، مراسم تکریم  و معارفه ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برگزار شد.
این مراسم با حضور خانم زبیدی معاون حقوقی و قضایی گمرک جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسؤلین کشوری و استانی برگزار شد .

✅فریده زبیدی معاون حقوقی و قضایی گمرک جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ، ضمن آرزوی توفیق برای حسین سعیدی ، از زحمات و خدمات ابوالفضل اکبرپور قدردانی نمودند.

✅قهرمانی ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان : کارکرد استان هرمزگان به جهت حضور گمرکات و بنادر مهم کشور باعث شده است تا استان از لحاظ اقتصادی در مرکزیت قرار گیرد والحق و الانصاف آقای اکبرپور مدیر خستگی ناپذیر و پای کار بود و اگر گمرکات استان مورد توجه قرار گیرند و از نظر بودجه و نیروی انسانی تقویت شوند باعث تسریع در انجام تشریفات گمرکی صادرات و واردات و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز گردیده و در بهبود وضعیت اقتصادی کشور تاثیر مستقیم دارد.
✅دکتر کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به عنوان نماینده دولت : عملکرد آقای اکبرپور به عنوان یک مدیر مقتدر در ذهن مردم استان هرمزگان مطمئنا ماندگار خواهد شد و مردم استان به هیچ عنوان عملکرد و زحمات ایشان را فراموش نخواهند کرد .

در پایان مراسم از زحمات و خدمات ابوالفضل اکبرپور ناظر سابق گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی تقدیر و  حسین سعیدی به عنوان ناظر جدید معرفی گردید.

نوشته شده توسط:

اخبار مرتبط
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *