امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت انبارهای عمومی موظف به تامین نیروی لازم جهت تحلیه و بارگیری کالا در مرز سومار شد

در بازدید سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از مرز سومار ، شرکت انبارهای عمومی موظف به تامین نیروی مورد نیاز جهت تخلیه و بارگیری کالا در مرز سومار با استفاده از نیروی کار بومی منطقه شد.
کد خبر: 11011401667
زمان انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ بعد از ظهر
162 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکرکات کرمانشاه ، در جریان بازدید علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از مرز سومار جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان گیلانغرب .جمعی از مسئولین استانی در ارتباط با چگونگی اجرای  تفاهم نامه فی مابین کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق در خصوص تخلیه و بارگیری کالای صادراتی کشور در دو نیمه ماه در خاک ایران و در خاک عراق برگزار شد.د

ر این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص ایجاد بستر مناسب جهت اجرای تفاهم نامه موصوف در مرز سومار ،مقرر گردید شرکت انبارهای عمومی ضمن ساماندهی کارگران این مرز و تسطیح محوطه تخلیه و بارگیری، نسبت به ایجاد سایه بان ،تهیه امکانات اولیه رفاهی جهت رانندگان و کارگران در آن مررز از جمله آبسرد کن، سرویس بهداشتی و حمام در اسرع وقت اقدام نماید و با استفاده از نیروی کار بومی نسبت به انجام امورات تخلیه و بارگیری کالای صادراتی کشور نهایت همراهی و همکاری را داشت باشد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در ادامه بازدید از مرز سومار ، نشستی را با تجار و فعالین اقتصادی منطقه داشت.در این نشست تجار و فعالین اقتصادی منطقه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در این مرز پرداختند.

علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه ضمن استماع نظرات حاضرین در خصوص موارد مطرح شده قول همکاری و همراهی در چارچوب قوانین گمرکی را داد.

عباس زاده در ادامه بازدید خود از مرز سومار، دیداری را با کارکنان گمرک مرزی سومار داشت و ضمن خسته نباشید و خداقوت به این عزیزان از نزدیک تلاش ها و زحمات کارمندان در ارائه خدمات گمرکی را مشاهده نمود .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *