امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرپرست حوزه نظارت گمرکات هرمزگان:

فعالیت در گمرکات استان هرمزگان بدون وقفه ادامه دارد

علی رغم تعطیلی ادارات استان، فعالیت های گمرکی طبق روال عادی در سطح گمرکات هرمزگان برقرار است
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۲۹۴
زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ بعد از ظهر
115 بازدید

 

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان، ناظر گمرکات استان بیان کرد: علیرغم تعطیلی ادارات در هرمزگان، همچنان مرزبانان اقتصادی در گمرکات استان مشغول انجام تشریفات گمرکی و در حال خدمت‌رسانی می‌باشند.

▪️سعیدی گفت: در این بین همکاران زحمتکش در گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر نیز که از شب گذشته در ترخیص کالاها، همچنان پای کار بوده و در انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم بدون وقفه فعالیت داشته اند و همچنان این فعالیت ادامه دارد.

▪️همچنین گمرک بندرلنگه و دفاتر تابعه در غرب استان که نزدیک به مرکز زلزله بوده اند نیز در حال خدمات رسانی می‌باشند.

▪️سرپرست حوزه نظارت گمرکات هرمزگان ادامه داد: تردد کامیون و انواع خودرو و کامیونت با لندینگ کرافت در محور بندر پهل به لافت و بالعکس جاری و فعالیت در سایر دوایر گمرک قشم نیز ادامه دارد.
▪️سعیدی سرپرست گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی، ضمن خدا قوت به کلیه مرزبانان اقتصادی در گمرکات استان هرمزگان اذعان داشت: اطمینان دارم اجر تلاش شما جهادگران در این عرصه نزد خداوند متعال محفوظ است و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.
▪️ایشان جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه زلزله شب گذشته در غرب استان را تسلیت و آرزوی سلامتی و صبر برای خانواده های داغ دیده و همچنین برای مجروحان شفای عاجل خواستار شد.

نوشته شده توسط:

اخبار مرتبط
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *