امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز صورت گرفت؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از خدمات ارزشمند کارکنان گمرکات سراسر کشور /سخنرانی سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گمرک، آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه ، ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی گمرک، از خدمات ارزشمند کارکنان گمرکات سراسر کشور به ویژه کارکنان گمرکات استان که بصورت شبانه روزی در گمرکات مرزی تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۲۱۹۱
زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ قبل از ظهر
180 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی، صادق نامدار  سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز به معرفی گمرکات و تبیین خدمات و عملکرد گمرک پرداخت و گفت : گمرک در حال حاضر  در ۱۱ نقطه صنعتی و اقتصادی استان به فعالان اقتصادی خدمات گمرکی ارائه می نمایند.  سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان در ادامه سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تعامل خوب سازمانهای همکار گمرک در مبادی مرزی استان اظهار داشت: بایستی رویکرد و نگاه همه سازمان‌ها و نهادهای ذیمدخل در تجارت خارجی به مرزهای استان یک نگاه ملی و بین المللی باشد.

   صادق نامدار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مبادلات تجاری در شرایط تحریمی گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی فرمودند در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی تحمیلی، فعالان اقتصادی افسران این دفاع مقدس هستند و با افتخار می توان گفت گمرک هم در کنار سایر فعالان این حوزه در حفظ اقتصاد کشور نقش موثری ایفا نموده است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار داشت: بیشترین کشفیات مواد مخدر در سالهای اخیر در یک ماه گذشته صورت گرفته و حدود ۳۸۰ کیلوگرم انواع مخدر با هوشیاری ماموران گمرک در مبادی مرزی جلفا و نوردوز  کشف و ضبط شده است.

 

وی در ادامه به آمار کالاهای اساسی، کشنده کامیون، گوشت گرم، مرغ و دام زنده ترخیص شده از گمرکات استان اشاره کرد و گفت: مرزبانان اقتصادی در تمام مقاطع زمانی در کنار مردم و خدمتگزار جامعه بوده اند.

صادق نامدار در پایان از برپایی میز خدمت حوزه نظارت گمرکات استان همزمان با روز جهانی گمرک در مصلی اعظم امام خمینی ره خبر داد و گفت: در این روز  مدیران گمرکات استان  پاسخگوی سوالات و مشکلات مطروحه از سوی هم استانی ها خواهند بود.

در مراسم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تبریز جمعی از مدیران، معاونین و کارکنان گمرکات استان بصورت متحد و هماهنگ حضور داشتند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *