امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست تخصصی گمرک ، منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس و ذوب آهن اصفهان / حمل نقل ریلی تسهیل می گردد

مشکلات حمل ونقل ریلی و صادرات ذوب اهن اصفهان در نشست تخصصی با سرپرست گمرکات هرمزگان بررسی شد
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۲۷۶
زمان انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ بعد از ظهر
76 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان نشست تخصصی با حضور سرپرست گمرکات استان هرمزگان ، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان و منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس امروز با محوریت بررسی مشکلات حمل ونقل ریلی و صادرات برگزار شد .

سعیدی در این نشست با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر تسهیل در امر تولید و اشتغال آفرینی گفت : ما به دنبال رویکرد مثبت و ارائه راهکارهای جدید جهت تسهیل تشریفات گمرکی در رویه حمل و نقل ریلی و سایر رویه ها هستیم و تمام همکاری خود را با منطقه و صنایع خواهیم داشت .

وی افزود: با توجه به کمبود نیرو، گمرک تمام همکاری خود را با شرکت های تولیدی و صنعتی دارد و با ارائه تسهیلات ویژه ، تمام تلاش خود را در جهت تسهیل رویه صادرات و حمل و نقل ریلی خواهد داشت تا وقفه ای در این امر ایجاد نشود .

مدیر عامل ذوب اهن اصفهان ضمن قدردانی از زحمات همکاران گمرک اذعان داشت: گمرکات استان هرمزگان به ویژه گمرک شهید رجایی همیشه تعاملات خوبی با ذوب آهن اصفهان داشته است، اما ما به دنبال تعاملات و تسهیلات بیشتر از سوی گمرک و منطقه هستیم ، چرا که توجه ویژه به صنایع استان و همکاری گمرک و منطقه می تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و اشتغال آفرینی و اقتصاد کشور داشته باشد .

در پایان جلسه مقرر گردید موضوعات مطروحه از طرف شرکت ذوب آهن اصفهان طی بازدید میدانی مورد بررسی تا تدابیر لازم اتخاذ گردد .

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *