امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه با رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان و رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه

با هدف همکاری و تعامل هرچه بیشتر بین حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه و پلیس امنیت اقتصادی استان و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه، نشستی به میزیانی حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۴
زمان انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ قبل از ظهر
201 بازدید

به گزارش روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه؛ در این نشست که به ریاست علی اصغر عباس زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه و با حضور سرهنگ سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، سرهنگ ریزوندی رئیس اداره  مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره حقوقی حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه برگزار شد؛ سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در ابتدا اشاره ای به کشفیات قاچاق کالا حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در سالی که گذشت داشت.

علی اصغرعباس زاده در ادامه با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارمندان گمرکات استان در چارچوب قوانین و مقررات در تسریع و روانسازی تشریفات گمرکی، از دقت نظر و توجه کارکنان در جهت جلوگیری از قاچاق کالا در مرزها و مبادی گمرکی و ایجاد امنیت اقتصادی سخن گفت.
عباس زاده ادامه داد: گمرک باوجود تمام وظایف و مسئولیت‌ها در حوزهای کاری خود ، تمام تلاش خود را بکار بسته است تا اقدام های مثبتی را در زمینه ایجاد امنیت اقتصادی در مبادی رسمی فراهم کند.
علی اصغر عباس زاده ، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در پایان افزود همکاری و تعامل بین گمرکات استان کرمانشاه با  پلیس امنیت اقتصادی استان و اداره مبارزه با قاچاق کالا  و ارز باعث رونق بخشی مبادلات  اقتصادی  و افزایش فعالیت های تجاری و بازرگانی در مبادی گمرکی استان می شود.
در ادامه سرهنگ سلطانی  رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  اشاره ای به  پدیده شوم قاچاق و آثار زیان‌بار آن  بر اقتصاد کشور داشت  و تضعیف اقتصاد ملی، اختلال درحوزه‌های امنیتی، اجتماعی را از آثار زیان بار آن دانست.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن اینکه همکاری و همراهی  پلیس امنیت اقتصادی و  گمرک‌ را در کنترل ورود و خروج کالا‌ها حائز اهمیت خواند اظهار داشت  مبارزه با قاچاق کالا و ارز  یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و در این رابطه  خواستار همراهی و همکاری دستگاههای ذیمدخل استان با نیروی انتظامی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *