امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس کل گمرک ایران به مناسبت آغاز دهه کرامت

علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر، آغاز دهه نورانی کرامت و ولادت با سعادت هشتمین حجت خدا حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: 1101401207
زمان انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ قبل از ظهر
143 بازدید

متن پیام دکتر مقدسی به این شرح است:

“دهه نورانی کرامت”، دهه ی سپاس از نعمت ولایت اهل بیت (ع) است که آغازش با ولادت کریمه ی اهل بیت حضرت معصومه (س) و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) عالم آل محمد (ص) است.

 بی شک دهه ی کرامت، تبلور تقوا و احسان و یادآور فضایل ارزشمندی چون عطوفت، مهربانی و ایثار است.

دهه مبارک و پر برکت کرامت، فرصت مناسبی برای نشر، تبیین، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت است تا با الهام از سیره و روش زندگانی ائمه اطهار (ع ) که همانا آموزگاران تقوا، احسان و کرامت هستند ، گامی در جهت نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی برداریم و زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان به ویژه دختران کشورمان را با سیره ی حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان الگویی شایسته در عرصه های اعتقادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی فراهم کنیم.

  ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی کرامت، اسوه عشق و ایثار، روز دختر و طلوع جمال عرشی شمس الشموس، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را که رخدادهای درخشان دهه کرامت هستند، به همه شیفتگان و پیروان راستین ائمه معصومین به ویژه همکاران پر تلاش و ساعی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق معرفت هر چه بیشتر اهل بیت (ع) را برای شما خواستارم.

علیرضا مقدسی

رئیس کل گمرک ایران

نوشته شده توسط:

اخبار مرتبط
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *