امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تقدیر و تشکر علیرضا مقدسی از همکاران گمرک

لازم می دانم از مرزبانان اقتصادی و تلاشگران این عرصه در گمرکات کشور بخصوص کارکنان گمرک که با حداقل امکانات در مرزها خدمت می‌کنند،  تقدیر و تشکر کنم.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۱۵۳۱
زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ بعد از ظهر
263 بازدید

 

🔹اکنون که روشن شده است استکبار جهانی در جنگ با نظام اسلامی در سایر حوزه ها ناکام شده و چشم امید به پیروزی در جنگ اقتصادی داشته و دارد، لازم می دانم از مرزبانان اقتصادی و تلاشگران این عرصه در گمرکات کشور بخصوص کارکنان گمرک که با حداقل امکانات در مرزها خدمت می‌کنند،  تقدیر و تشکر کنم.

🔹از زمان استقرار دولت مردمی و همسویی آن با مجلس انقلابی شاهد اقدامات و موفقیت های قابل قبولی در عرصه مرزبانی اقتصادی بوده ایم.

🔹حل معضل چندین ساله رسوب کالا با اقدام جهادی کارکنان گمرک و همراهی سایر قوا، افزایش خدمات و ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی به ویژه شرکت های دانش بنیان در راستای منویات مقام معظم رهبری، رشد ۴۴ درصدی ترانزیت کالا که بخش عمده آن نتیجه اقدامات تسهیل گرایانه گمرک و دیپلماسی همسایه محور آن بوده، حضور مستمر مسئولان گمرک در بین تجار و ذینفعان، تلاش های صورت گرفته در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر که اخیرا گمرک ایران مورد تقدیر مجامع بین المللی هم قرار گرفته از جمله این اقدامات و تحولات بوده که امید است با اصلاحات زیر ساختی از جمله اصلاح قانون امور گمرکی که در تعامل با دولت و مجلس در حال انجام است، شتاب فزاینده ای را به خود بگیرد.

🔹پس از حدود یکسال فعالیت و خدمت در سمت رئیس کل گمرک همواره دغدغه همکاران عزیز را دغدغه خود دانستم و در این مسیر با کمک معاونین و مدیران با تمام توان برای رفع مشکلات معیشتی همکاران پرتلاش گمرک گام برداشتیم و علیرغم برخی مقاومت ها در زمینه تحول سازمان،  اقدامات قابل قبولی انجام شده که ثمرات برخی از آنها به بار نشست و برخی دیگر نیز انشاالله در آینده نه چندان دور  به بار خواهد نشست.

🔹حال که فرصت خدمتگزاری بیشتر فراهم نشد، خداوند را شاکرم که فرصتی هر چند اندک برای خدمت به یکی از شریف‌ترین قشر جامعه اعم از کارکنان و ذینفعان تجارت خارجی را برای اینجانب فراهم آورد.

🔹مجددا از همه همکاران عزیز که در جهت اعتلای گمرک و تعالی این مجموعه کوشش می کنند و خدمت گیرندگان گمرک تشکر و قدردانی می نمایم و از همه همکاران محترم حلالیت می طلبم. همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر رضوانی فر، امید است با همراهی و همکاری مستمر همه همکاران محترم با رئیس کل جدید گمرک اهداف پیش بینی شده گمرک محقق شود.

🔸آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون همه همکاران عزیز را مسئلت دارم.

علیرضا مقدسی

نوشته شده توسط:

اخبار مرتبط
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *