امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس کل گمرک ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج گمرک:

کریمی کیا فرمانده بسیج گمرک شد/بسیج از بی نظیرترین جلوه های حکمرانی مردمی و راه گشای مشکلات است‌

بسیج یکی از بی نظیرترین جلوه های حکمرانی مردمی است و در کشور ما در همه نقاط عطف و بحران ها، این نیروی مردمی راهگشای مشکلات بوده است.
کد خبر: 1101401253
زمان انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ بعد از ظهر
254 بازدید

🔺علیرضا مقدسی، رئیس کل گمرک ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج گمرک جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب و ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولان بسیج ادارات و به ویژه وزارت امور اقتصادی و دارایی و پیگیری برای ایجاد پویایی و تحول، از بسیج به عنوان یک فرهنگ برگرفته از آموزه های ناب اسلامی که می تواند موجب ایجاد تحولات خوبی در جامعه به ویژه در دستگاه های اجرایی شود، نام برد.

‎🔺رئیس کل گمرک ایران افزود: در دوران کنونی علاوه بر وظیفه فرهنگ سازی و سازندگی توسط بسیج، انجام پژوهش های کاربردی برای رفع مشکلات می بایست با جدیت پیگیری گردد و بسیج ادارات می توانند با تولید علم در سازمان ها، به اثر بخشی دستگاه ها کمک کنند.

‎🔺علیرضا مقدسی در خصوص وظایف و مسئولیت های بسیج اظهار داشت: یکی از رسالت های بسیج در دوران کنونی، ایفای نقش افسران جنگ نرم است که می تواند با جهاد تبیین، پرچمدار مقابله با تهاجم فرهنگی و رسانه ای باشد.

‎🔺رئیس کل گمرک ایران اضافه کرد: فرماندهان بسیج با رفتار های مردمی و مطلوب باید موجب جذب حداکثری شوند و در گمرک جمهوری اسلامی ایران که تعداد زیادی از شاغلان آن را ایثارگران و بسیجیان تشکیل داده اند، با توجه به وجود روحیه جهاد و ایثارگری، این روحیه باید در دوره فعالیت فرمانده جدید  تقویت شود.

‎🔺به گزارش روابط عمومی گمرک ایران دراین مراسم، حمیدرضا صادقیان کیا مسئول مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی، خدمت در دوره کنونی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: توجه به بعد تخصصی سازمان از رویکردهای بسیج وزارت خانه ها و ادارات دولتی است که با جذب نخبگان و ایجاد هسته های اندیشه ورزی می تواند به دستگاه های اجرایی کمک کند.

‎🔺بر پایه این گزارش در این مراسم ضمن قدردانی از داوود اکبری، فرمانده سابق پایگاه بسیج گمرک ایران، ابراهیم کریمی کیا به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج گمرک معرفی شد

نوشته شده توسط:

اخبار مرتبط
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *