امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین اقدامات گمرک برای صدور مجوز کارگزاری گمرکی سال ١۴٠٢ تشریح شد

مدیرکل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک آخرین اقدامات گمرک برای صدور مجوز کارگزاری گمرکی پذیرفته‌شدگان سال ١۴٠٢ را تشریح کرد
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۵۲۲
زمان انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ بعد از ظهر
50 بازدید

به گزارش پایگاه خبری اخبار گمرکی_اقتصادی  به نقل از  گمرک ایران، اعتمادمقدم گفت: خوشبختانه در حال حاضر روند صدور کارت کارگزاری گمرک با سرعت و دقت در حال انجام است. از زمان اعلام نتایج توسط سازمان سنجش، در ۴٨ روز گذشته، اقدامات مهمی انجام شده است. به نحویکه از تعداد کل پذیرفته شدگان با احتساب سهمیه ایثارگران تکمیلی که ٨٨۵ نفر بودند، در نهایت اسامی ٧١٨ نفر به دفتر واردات برای ثبت در سامانه احراز ارسال شدند و برای تعداد ٧٨٧ نفر  QR کد صادر شده است.

وی افزود: برای تسریع در روند صدور مجوز کارگزاری، با توجه به حجم بالای کار، وظایف بین کارشناسان مجرب تقسیم شده است تا هر کارشناس به طور تخصصی به یک بخش از کار رسیدگی کند.

مدیر کل مرکز آموزش، تحقیقات و ظرفیت سازی افزود: تا حد امکان از سامانه‌های الکترونیکی برای انجام امور استفاده می‌شود تا از بروکراسی اداری و اتلاف وقت جلوگیری شود. همچنین جلسات منظم بین کارشناسان و مسئولین مربوطه برگزار می‌شود تا مشکلات و موانع موجود بررسی و راه حل‌های مناسب برای آنها ارائه شود.

اعتمادمقدم تاکید کرد: با توجه به سرعت عمل در انجام کارها، پیش‌بینی می‌شود که پس از وصول تاییدیه تمامی استعلامات، QR کد همه پذیرفته‌شدگان تا پایان هفته آینده صادر شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *