امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاکید معاون وزیرو رئیس کل سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت تاکید کرد:

کارگروه های تخصصی با هدف تسریع در اجرایی کردن مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت گمرک تشکیل می شود.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرگ ایران گفت: تشکیل کارگروه در زمینه های مختلف و تنظیم و اجرا نمودن کلیه اقدامات گمرک بایددر راستای حقوق ذینفعان باشد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۱۹۰
زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ بعد از ظهر
117 بازدید

به گزارشپایگاه خبری اخبار گمرکی _اقتصادی به نقل ازدرگاه اطلاع رسانی گمرک ایران در پیام رسان بله ، در این نشست که با حضور معاونین و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، آخرین اقدامات و چگونگی اجراء، طرح های پیشنهادی و گزارش پیشرفت برنامه ها تشریح شد.

رضوانی فر ضمن با اهمیت دانستن طرح های پیشنهادی و برنامه های عملیاتی برای پیشرفت کار، بر اهتمام به نتایج عملی و ملموس برنامه ها و پیگیری مستمر از سوی اعضای شورا برای تحقق اهداف موردنظر تاکید کرد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران، تشکیل کارگروه در زمینه های مختلف را یکی از راهکارهای موثر در پیشبرد برنامه ها و اقدامات عنوان کرد و افزود: مجموع اقدامات گمرک بایست در راستای حقوق ذینفعان تنظیم و اجرایی شود.

رضوانی فر همچنین بر احقاق حقوق حقه گمرک با هدف تسهیل و تسریع در تشریفات گمرکی تاکید کرد و بیان نمود: پیگیری برنامه ها در گمرک می بایست در عین ثبات قدم و صلابت با شفافیت، استناد و اتقان همراه باشد.

رئیس کل گمرک ایران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی کارکنان گمرک، انتصابات اخیر در سازمان را در راستای تحقق هرچه بهتر اهداف سازمان و در جهت تمرکز جدی بر جانشین پروری و ایجاد فضا و فرصت برای همکاران توانمند و متعهد برشمرد و ضمن تاکید بر احقاق حقوق همکاران خدوم و زحمتکش گمرک بویژه در مناطق مرزی و بد آب و هوا، افزود: همکاری با کارکنان ساعی، سختکوش و توانمند گمرک که در جهت توسعه تجارت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، برای من باعث افتخار است.

شایان ذکر است، طرح گلوگاه های فسادزا و آسیب های شناسایی شده، انجام امور مربوط به اشتراک گذاری لایه های اشتراک مکانی در پورتال های ملی و استانی و بررسی و بازنگری شاخص های شایستگی مدیران و کارکنان از جمله محورهای این نشست بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *