امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۱۵ کیلوگرم حشیش در محموله صادراتی سنگ روشویی

معاون حراست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر حشیش که به صورت ماهرانه ای در محموله صادراتی سنگ روشویی جاسازی شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۰۲۵۳۸
زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶ قبل از ظهر
76 بازدید

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، روح اله عروجی افزود : پس از رصد اطلاعاتی و اطلاع ماموران گمرک بوشهر مبنی بر احتمال وجود مواد مخدر در محموله صادراتی سنگ روشویی به کشور قطر، موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات و بررسی های لازم بر روی محموله یاد  شده با جدیت دنبال شد.

وی اضافه کرد: در بررسی های ابتدایی هیچگونه اثری از وجود مواد مخدر در محموله یاد شده وجود نداشت که جهت بررسی بیشتر سنگ های روشویی توسط دستگاه ایکس ری (آشکارساز) مستقر در گمرک فرودگاه بوشهر مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار گرفت.

معاون حراست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر اضافه کرد: پس از بررسی توسط دستگاه ایکس ری با هوشیاری و تیزبینی ماموران گمرک محل اختفاء مواد مخدر حشیش که به صورت ماهرانه‌ای و خمیری شکل در حاشیه جعبه بسته بندی سنگ های روشویی جاسازی شده بود شناسایی ، کشف و ضبط گردید.

معاون حراست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر یادآور شد: محموله صاداراتی فوق به تعداد۰ ۵۰جعبه سنگ روشویی بوده است که قرار بود به کشور قطر صادر شود.

عروجی تاکید کرد: تلاش کارکنان گمرک همواره استقرار سلامت درحوزه تجارت بوده و در همین راستا گمرک با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ های خود ، این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *